Haberler›Dev vinç gemisi “Saipem 7000” İstanbul Boğazı’na giriş yaptı Dev vinç gemisi “Saipem 7000” İstanbul Boğazı’na giriş yaptı admin • • Güncellendi: 20.06.2026 13:59 Paylaş: Twitter Facebook WhatsApp Reddit Pinterest Ana sayfa › Forumlar › Genel › Dev vinç gemisi “Saipem 7000” İstanbul Boğazı’na giriş yaptı Bu konu 0 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 3 gün 14 saat önce admin tarafından güncellenmiştir. 1 yazı görüntüleniyor (toplam 1) Yazar Yazılar 20/06/2026: 13:59 #20555 adminAnahtar yönetici Doğal gaz boru hattı döşeme çalışmalarında kullanılan dünyanın üçüncü büyük yarı batık vinç gemisi “Saipem 7000” İstanbul Boğazı’na giriş yaptı. Yazar Yazılar 1 yazı görüntüleniyor (toplam 1) Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız. Giriş yap Kullanıcı adı: Parola: Beni hatırla Giriş yap Yük gemisinin Müge Anlı’nın yalısına çarptığı iddia edildi! Gerçek ortaya çıktı → Tavsiye Edilen Haberler 23/06/2026 Şanlıurfa’da Üzücü Olay: 4 Çocuk Annesini Katledip, İntihar Süsü Vermeye Çalıştı 22/06/2026 Türkiye’nin deprem haritası 13 yıl sonra güncellendi. 215 yeni fay keşfedildi 21/06/2026 Malaga, La Liga’ya Dönüşünü Kutluyor: Efsane Takım Yükseklerde